Kilka tygodni temu poznaliśmy datę premiery wyczekiwanego RPG Pillars of Eternity II: Deadfire od studia Obsidian Entertainment. Produkcja miała ukazać się na komputerach osobistych 3 kwietnia. Tak się jednak nie stanie, gdyż deweloper poinformował dziś o opóźnieniu debiutu. Na szczęście obsuwa nie będzie wielka i na projekt poczekamy miesiąc dłużej – nowy termin ustalono na 8 maja. Powodem podjęcia takiej decyzji jest oczywiście chęć dopieszczenia projektu. Kilka tygodni czekania dłużej raczej nikogo nie zbawi, a jeśli w zamian mamy dostać bardziej dopracowaną grę, to nie ma co narzekać.
Jakiś czas po debiucie PC-towego wydania
Pillars of Eternity II: Deadfire ukaże się na konsolach Xbox One, PlayStation 4 i Switch. Dokładny termin premiery tej wersji nie jest znany, ale mowa o końcówce roku. Ponadto warto wspomnieć, że za port odpowiedzialne jest studio
Red Cerberus a nie
Obsidian Entertainment.
Źródło:
"Góral" - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2018-03-13 19:22:14
|
|